20 februarie 2009

Miercuri

[inapoi cu 2 zile] Era miercuri.Imi petreceam seara linistita in pat...desi ma sperie rapiditatea cu care trece timpul,alteori imi doresc sa nu il simt.Pentru a mia oara refuzam sa-mi parasesc asternuturile care imi atingeau trupul atat de subtil...le prefer calde si pufoase,rusinoase si secretoase precum sunt si eu... Lipsita de entuziasm stateam atintita cu ochii in monitor...am primit adresa unui blog pe care l-am acesat fara sa ma gandesc prea mult...la scurt timp am aflat ca si lui i se intamplase acelasi lucru...nu stiu ce l-a facut sa-mi dea add pe adresa de YM poate i-a placut modul in care imi exprimam sentimentele pe blog sau pur si simplu cuprins de plictiseala...am inceput sa schimbam parari:directi,lipsiti de vreun sentiment,poate doar frustrarea cu care catalogam eu barbatii in postul anterior,iar el femeiile in discutia noastra ne mai facea sa vorbim...dupa putin timp a dat curs unei conversatii pe care o credeam superficiala,o simpla discutie prin telefon...incercata de neincrederea pe care eu o consider fireasca am reactionat putin superficial.Pe parcur parca mi s-a diminuat superficialitatea la maximum si nici nu mai stiu cand si cum am inceput sa dau frau liber cuvintelor.E interesant sa simti cum trece timpul si tu prinzi incredere intr-un om care te indeamna sa-ti exprimi pana si cele mai ascunse trairi si ganduri pe care nu credeai ca o sa le spui cuiva,te ajuta sa-ti eliberezi mintea populata de personaje infecte,banale,aceleasi din trecut care iti pareau odinioara super eroi.Mi-a schimbat viziunea asupra unor situatii pe care nu credeam ca o sa le inteleg,iar discutia noastra a evoluat mult mai dezinhibata decat as fi crezut.orele treceau fara sa-mi dau seama,iar obrajii mei timizi si dezantrenati erau patrunsi de o amorteala placuta din cauza rasului.Doar telefonul care s-a descarcat ne mai intrerupea conversatia matinala...a fost unul din cei care a incearcat intr-adevar sa ma asculte fara sa ma judece,sa ma inteleaga si sa-mi dea cel mai sincer sfat fara vreun interes ascuns si fara a avea acea indiferenta in glas care te face sa intrerupi orice dialog. [astept postul tau :P]

Un comentariu:

THE BEST DAMN THING spunea...

Inseamna ca, chiar a avut ceva special daca, in ciuda retinerilor tale de la inceputul conversatiei ai ajuns pana la urma sa fi naturala...sa fi tu insati...