9 martie 2009

Imprejurarile te constrang fara motiv

Ma gandesc la ce s-a intamplat aseara...veselia imi coborase la un nivel foarte jos,iar pentru o clipa imi dorisem sa nu ma amestec,sa-mi silesc inima si gandurile sa ramana nepasatoare la spectacolul la care aveam sa particip...doar amintirile care nu erau deloc putine mi se derulau in acel moment prin minte aveau sa ma tina departe de acest spectacol caruia nu-i cunosteam substraturile...iar personajele imi erau destul de straine...doar protagonistul imi mai prezenta interes prin modul lui de as juca rolul atat de prost incat puteai sa-i observi ezitarile.Incetul cu incetul ma izolasem de aceasta larma care aproape ca ma intristase vazand-o pe aceasta fiinta de douazeci si doi de ani band,si vorbind atat de relaxat despre problemele lui mi se parea si mai scandalos.Sufeream de raul pe care il faceau organismului toate aceste excese de zi cu zi.In fine,s-a intamplat chiar lucrul acela pe care-l prevazusem si de care ma temeam dar care s-a dovedit a nu fi cel care mi-a dat bataie de cap ceva timp...pana la momentul resemnarii.

Niciun comentariu: